Lovelo

Direktlänk till inlägg 5 januari 2013

God morgon!!!

Av Angelina - 5 januari 2013 11:47

God morgon på er! Jag hoppas ni har sovit bra inatt,det har jag gjort bara på morgonen väckte mamma mig tidigt men annars sov jag bra. Idag har jag Inge bestämt vad jag tänker göra ska kanske vara hemma hela dagen elr ska vara med vänner! Igår var jag hos min kompis som fyllde 12 år!! Det var jätte kul enligt mig! Vi kom hem vid 21 på kvällen, för hon bodde längre bort än jag och det tog ungefär 1 timme att åka. Igår var det en helt underbar kväll för att jag hitta Justin Biebers bästa vän och hans EX från Canada!!!! Jag blev så glad att jag fick glädje tårar!!! Här slutar vi inlägget. Jag skriver mer senare!


Hej då, mina fina läsare!!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelina - 9 januari 2013 23:27

Hej! Igår var det ju första dagen i skolan efter julovet elr på den nya året! Igår var det ett hemskt dag för mig och kanske för nån mer oxå! Igår har jag bråkat med min bästa kompis och nästan gjorde slut med min kille och då sprack allt jag orkade ...

Av Angelina - 8 januari 2013 12:06

Sorry för att jag inte bloggat på några dagar men det ahr inte hänt något speciellt! Igår sov jag över hos Arabella och idag har vi skolan! Det är inte så kul enligt mig! Men kul att man fick träffa sina vänner idag! Men typ för nån vecka sen bråka j...

Av Angelina - 5 januari 2013 00:05

Hej och välkommen till min blogg! Här kommer jag berätta om min vardag och det som rör mig runt omkring! Tack för ni läser den!    Love u guys!      ...

Presentation

Välkommen Till Min Värld!!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards